نحوه ثبت نام در بخش‌های مختلف همایش:

عضویت در سایت

راهنمای ثبت‌نام در همایش

پرداخت هزینه

عضویت در سایت

ثبت‌نام در کلیه بخش‌های همایش، از طریق وب سایت انجام می‌شود. ابتدا باید درسایت عضو شوید. برای این کار به قسمت عضویت در سابت در صفحه اول مراجعه کرده و با تکمیل فرم مربوطه، یک نام کاربری و کلمه عبور نیز انتخاب می‌کنید. پس از تکمیل عضویت، با داشتن نام کاربری و کلمه عبور، به بخش‌های مختلف مراجعه و ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید.

عضویت به دو صورت انجام می‌شود:

1. عضویت حقیقی

2. عضویت حقوقی

عضویت حقیقی مربوط به افرادی است که به طور شخصی اقدام به ثبت‌نام می‌کنند. این افراد می‌توانند در همایش، کارگاه‌های آموزشی و مسابقه شرکت نمایند.

عضویت حقوقی مربوط به سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌باشد. با این گونه عضویت، قابلیت ثبت‌نام گروهی (ثبت‌نام بیش از یک نفر تحت نام یک شرکت یا سازمان) فعال می‌شود. همچنین سازمان‌ها و شرکت‌ها برای شرکت در نمایشگاه تخصصی، می‌بایستی از عضویت حقوقی استفاده نمایند.

نکته مهم:

  • برای انجام ثبت نام گروهی، می بایستی هر یک از افراد ثبت نام شونده در قسمت عضویت، به طور حقیقی عضو سایت شوند. سپس فرد ثبت نام کننده حقوقی، با وارد کردن ایمیل این افراد، می تواند آنها را در همایش ثبت نام کند.



 راهنمای ثبت نام در همایش

پس از تکمیل عضویت در وب سایت همایش، با مراجعه به این صفحه می‌توانید در همایش ثبت‌نام کنید، می‌توانید در نشست‌های ارائه مقالات، سخنرانی‌های کلیدی و تعدادی از کارگاه‌های آموزشی شرکت نمایید.

 

Registration Guide: 


Registration Guide

Early Bird Registration

Before Azar, 10th

Late Registration

After Azar 10th

University Students (Presenters)

1,000,000 Rial

1,200,000 Rial

University Professors (Presenter or Audience)

1,500,000 Rial

2,000,000 Rial

Freelance Researchers/Other Participants

1,000,000 Rial

1,200,000 Rial



 

  

 

 

 

The registration fee includes the following services:

  • Participation in all the poster and paper presentation sessions
  • Morning and Afternoon Break Refreshments
  • Book Fair Visit
  • SELT Conference Pack (SELT Bag, Lunch voucher, CD, Book of Abstract, etc.) 
 

 

نکات مهم:

سازمان‌ها، شرکت‌ها، مؤسسه‌ها و دانشگاه‌ها با ثبت‌نام گروهی بیشتر از پنج نفر از اعضای خود می‌توانند از 15 درصد تخفیف برخوردار شوند.

شرکت‌کنندگان در صورت تمایل به انصراف از حضور در همایش، باید حداقل 20 روز قبل از برگزاری مراتب را به صورت کتبی به دبیرخانه همایش اعلام کنند. دبیرخانه تنها در صورت دریافت نامه انصراف در موعد مقرر قادر به عودت 80٪ مبلغ پرداختی خواهد بود.

دانشجویان محترم می بایستی تصویر کارت دانشجویی معتبر خود را به در قسمت مربوطه بارگذاری نمایند.

پرداخت هزینه

پس از تکمیل ثبت‌نام در بخش‌های مختلف، می‌توانید صورتحساب کلیه موارد را به صورت یکجا دریافت و هزینه آن را پرداخت نمایید.

پرداخت هزینه ثبت‌نام به سه صورت انجام می‌شود:

1. پرداخت هزینه به حساب شماره 0304912227 بانک تجارت باجه دانشگاه صنعتی شریف بنام امور پشتیبان درآمد اختصاصی دانشگاه صنعتی شریف و بارگذاری تصویر رسید بانکی

2. صدور چک به حساب 0304912227 بانک تجارت باجه دانشگاه صنعتی شریف بنام امور پشتیبان درآمد اختصاصی دانشگاه صنعتی شریف، و ارسال آن به دبیرخانه همایش

3. پرداخت آنلاین